Szervezetek, szövetségek, klubbok
1 / 1 oldal
Szervezetek, szövetségek, klubbok
Mivel sokan hiányoltátok, íme fektettessék le a szervezkedés mikéntje:
Alapvetően két nagy szövetség-szervezet-világnézet köré lehet rendeződni, ami a Charles Xavier szerinti X-men-t és a Magneto féle Mutáns Testvériséget jelenti. Ahhoz, hogy valaki tag, támogató, szimpatizáns legyen, semmilyen formális aktusra nincs szükség, minden csak az előtörténettől és a játéktól függ.
Természetesen, ha igény van rá, a fenti kettőtől eltérő szervezetet is létre lehet hozni, melynek feltétele egy kérvény a szervezet elfogadására, jó pár aktív játékos tag és persze a "felelős vezető" megjelölése. A szervezetnek legyen valami közös célja, terve, és lehetőleg hosszabb időre szerveződjön, valamint egy játékos csak egy szervezetnek legyen a tagja, vagy egynek sem. A függetlenség-semlegesség mindenki számára biztosított lehetőség.
A szervezet létrehozásához igényelhető valamilyen főhadiszállás, ami jellegétől függően kerül elfogadásra. Már most jelzem, hogy nincs mód arra, hogy külön adatlapozással a szervezet önálló kredit-gazdálkodóvá váljon.
Ha bárkinek felvetése, ötlete van a témával kapcsolatban, az a megfelelő helyen tegye fel kérdéseit, vagy terjessze elő javaslatait.
Alapvetően két nagy szövetség-szervezet-világnézet köré lehet rendeződni, ami a Charles Xavier szerinti X-men-t és a Magneto féle Mutáns Testvériséget jelenti. Ahhoz, hogy valaki tag, támogató, szimpatizáns legyen, semmilyen formális aktusra nincs szükség, minden csak az előtörténettől és a játéktól függ.
Természetesen, ha igény van rá, a fenti kettőtől eltérő szervezetet is létre lehet hozni, melynek feltétele egy kérvény a szervezet elfogadására, jó pár aktív játékos tag és persze a "felelős vezető" megjelölése. A szervezetnek legyen valami közös célja, terve, és lehetőleg hosszabb időre szerveződjön, valamint egy játékos csak egy szervezetnek legyen a tagja, vagy egynek sem. A függetlenség-semlegesség mindenki számára biztosított lehetőség.
A szervezet létrehozásához igényelhető valamilyen főhadiszállás, ami jellegétől függően kerül elfogadásra. Már most jelzem, hogy nincs mód arra, hogy külön adatlapozással a szervezet önálló kredit-gazdálkodóvá váljon.
Ha bárkinek felvetése, ötlete van a témával kapcsolatban, az a megfelelő helyen tegye fel kérdéseit, vagy terjessze elő javaslatait.
Re: Szervezetek, szövetségek, klubbok
Szervezet irányítása
Azért, hogy a már létező két szervezet, és az esetlegesen létrehozandó újak működésképesek legyenek, egy kiegészítő szabály lép érvénybe:
Minden szervezetnek 3 vezetőt kell megjelölnie (a már létezőnek is), és új szervezetet is úgy lehet létrehozni, hogy azt 3 vezető karakter kéri.
A játékosok egymás között elhatározhatják a három vezető hierarchiáját, a békesség kedvéért. Ennek ellenére minden esetben, ha egyik vagy másik vezető nem ér rá játszani, akkor a másik helyettesítheti! (Így érve el azt a célt például, hogy bármikor lehessen csatlakozni!)
A szervezet vezetői kifelé, a többi játékos felé egyformán képviselik a szervezetet, míg befelé a fent említett hierarchia érvényesülhet (természetesen a játékban is).
A vezető karakterek között lehetnek fiktív karakterek is, nem csak híresek, hírhedtek.
Erősen javallott, hogy a vezető karakterek egymást - különleges esetben - helyettesíthessék, így kerülve el, hogy egy a társasághoz kapcsolódó kaland (például bemesélés) elakadjon hosszú időre.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|